Haussa Vuoden kotiseutuyhdistys – ehdokkaat esiin huhtikuun aikana!

3.3.2017

Onko yhdistyksenne toiminta valtakunnan parasta?

Kotiseutuliitto palkitsee tänä vuonna viidettä kertaa Vuoden kotiseutuyhdistyksen. Arvonimeä voivat tavoitella kaikki Kotiseutuliiton jäsenyhdistykset.

Valinta tehdään yhdistysten vuosikertomusten perusteella. Lähettäkää yhdistyksenne vuosikertomus liiton toimistoon huhtikuun loppuun mennessä, niin olette mukana mittelössä. Valintakriteereissä painotetaan yhdistyksen toiminnan aktiivisuutta. Edukseen voi erottua menestyneillä hankkeilla, jäsenmäärän kasvulla, talkootyön määrällä tai vaikkapa uusilla toimintamuodoilla.

Voittajille ilmoitetaan kesäkuussa, ja tieto Vuoden kotiseutuyhdistyksestä julkistetaan Suomen Kotiseutuliiton vuosikokouksessa Valtakunnallisilla kotiseutupäivillä Jyväskylässä 11.8.2017. Halutessaan Vuoden kotiseutuyhdistys pääsee myös esittelemään toimintaansa kotiseutupäivien markkinoilla sadoille muille yhdistystoimijoille.

Lisätietoja ja edellisvuosien palkitut: www.kotiseutuliitto.fi/toiminta/palkinnot/vuoden-kotiseutuyhdistys

Vuosikertomukset voitte lähettää osoitteeseentoimisto@kotiseutuliitto.fi
tai postitse: Suomen Kotiseutuliitto, Kalevankatu 13 A, 00100 HELSINKI

Vuoden kotiseutuyhdistys -kilpailun valintakriteereissä painotetaan yhdistyksen toiminnan aktiivisuutta. Edukseen voi erottua menestyneillä hankkeilla, jäsenmäärän kasvulla, talkootyön määrällä tai vaikkapa uusilla toimintamuodoilla.