Ilmoittautuminen ja hinnat

Kotiseutupäiviä vietetään torstaista sunnuntaihin 8.-11.8.2019. Voit ilmoittautua mukaan koko ajaksi, arkipäiviksi tai viikonlopuksi! Myynnissä myös yksittäisiä retkiä ja osallistuminen juhlagaalaan.

Ilmoittautumisvaihtoehdot on esitelty alla, valitse itsellesi parhaiten sopiva osallistumispaketti ja ilmoittaudu sähköisellä lomakkeella. Jokainen osallistuja täyttää oman lomakkeen. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 26.7.2019. Huomioithan, että myöhäiset ilmoittautujat eivät välttämättä mahdu gaalaan tai retkille.

Osallistumispaketit ja ilmoittautumislinkit:

Täyspaketti (to-su 8.-11.8.).
Ennakkohinta 135 €, 1.6. jälkeen 148,50 €

Hintaan sisältyy: osallistujakassi, kaikki kotiseutupäivien ohjelmat, kuljetukset ja tarjoilut sekä yksi kotiseuturetki kuljetuksineen, opastuksineen, pääsymaksuineen ja eväineen. Eli: liiton 70-vuotiskakkukahvit, lounas, kranssipullakahvit, kirkkokahvit ja kahvileivät, kunnan iltavastaanotto ruoka- ja juomatarjoiluineen, gaalailta ohjelmineen, kuljetuksineen sekä gaalan kolmen ruokalajin illallinen juomineen. Katso retkien kuvaukset Retket-sivulta. Voit halutessasi ostaa 30 eurolla myös toisen retken, päivän ohjelmaan mahtuu kaksi retkeä. Kotiseutuklubin tilaisuus sisältyy hintaan vain Klubin jäsenillä, muilta 20€ lisämaksu, joka on samalla Klubin loppuvuoden jäsenmaksu.

HUOM! Retket Musiikkia ja arkkitehtuuria sekä Taiteilijakoteja ja taiteilijaelämää ovat täynnä. Kulttuuri liikuttaa -seminaari klo 15-17.30! 9.7.2019 jälkeen  ilmoittautuneet. Kulttuuri liikuttaa- seminaarin auditorio on jo täynnä. Seminaaria voi seurata striimattuna viereisessä juhlasalissa.
Tuusulan kunnan vastaanotto TÄYNNÄ.

Retketön täyspaketti (to-su 8.-11.8.)
Ennakkohinta 110 €,  1.6. jälkeen 121 €

Hintaan sisältyy: osallistujakassi, kaikki ohjelmat, kuljetukset ja tarjoilut, ei retkeä. Eli: liiton 70-vuotiskakkukahvit, lounas, kranssipullakahvit, kirkkokahvit ja kahvileivät, kunnan iltavastaanotto ruoka- ja juomatarjoiluineen, gaalailta ohjelmineen, kuljetuksineen sekä gaalan kolmen ruokalajin illallinen juomineen. Kotiseutuklubin tilaisuus sisältyy hintaan vain Klubin jäsenillä, muilta 20€ lisämaksu, joka on samalla Klubin loppuvuoden jäsenmaksu.

HUOM! Kulttuuri liikuttaa -seminaari klo 15-17.30! 9.7.2019 jälkeen  ilmoittautuneet. Kulttuuri liikuttaa- seminaarin auditorio on jo täynnä. Seminaaria voi seurata striimattuna viereisessä juhlasalissa.

Arkipaketti (to-pe 8.-9.8.)
Ennakkohinta 65 €, 1.6. jälkeen 71,50 €

Hintaan sisältyy osallistujakassi, kaikki torstain ja perjantain ohjelmat, kuljetukset ja tarjoilut. Eli liiton 70-vuotiskakkukahvit, lounas, kranssipullakahvit, kunnan iltavastaanotto ruoka- ja juomatarjoiluineen. Kotiseutuklubin tilaisuus sisältyy hintaan vain Klubin jäsenillä, muilta 20€ lisämaksu, joka on samalla Klubin loppuvuoden jäsenmaksu.

Viikonloppupaketti (la-su 10.-11.8.)
Ennakkohinta 105 €, 1.6. jälkeen 115,50 €

Hintaan sisältyy osallistujakassi, kaikki viikonlopun ohjelmat ja kuljetukset, yksi vapaavalintainen kotiseuturetki kuljetuksineen, opastuksineen, pääsymaksuineen ja eväineen, juhlallinen gaalailta ohjelmineen ja kuljetuksineen sekä gaalan kolmen ruokalajin illallinen juomineen sekä kirkkokahvit ja kahvileipä. Voit halutessasi ostaa 30 eurolla myös toisen retken, päivän ohjelmaan mahtuu kaksi retkeä. Katso retkien kuvaukset Retket-sivulta.

Erikseen myynnissä

Kotiseuturetki Tuusulan kulttuurikohteisiin 30 €
Hintaan sisältyy: opastus, pääsymaksut kohteisiin, kuljetukset, vesipullo ja eväs bussiin. Katso retkien kuvaukset Retket-sivulta. Myydään kesäkuusta alkaen, mikäli paikkoja on jäljellä  (ensisijalla paketin ostavat). Päivän aikana ehtii halutessaan kahdelle retkelle. HUOM! Retket Musiikkia ja arkkitehtuuria sekä Taiteilijakoteja ja taiteilijaelämää ovat täynnä.

Kotiseutugaala 70 €
Hintaan sisältyy: gaalan kulttuuriohjelma ja kolmen ruokalajin illallinen ruokajuomineen sekä kuljetukset. Myydään, mikäli paikkoja on jäljellä (ensisijalla paketin ostavat). Pukukoodi: juhlava asu tai kansallispuku.