Kysely yhdistysten ja kuntien kulttuurikumppanuudesta

Tämän kyselyn tarkoituksena on selvittää yhdistysten ja kuntien yhteistyötä kulttuuripalveluissa.

Kuntasektori ja yhdistykset kaipaavat malleja yhteistyölle. Yhdistykset ja kunnat kulttuurikumppaneina -hankkeessa Kotiseutuliitto kehittää kolmannen sektorin roolia kulttuuripalveluiden suunnittelussa ja toteuttamisessa. Kuinka yhdistykset ovat mukana tekemässä tulevaisuuden sivistyskuntien kulttuuripalveluita - järjestämässä tapahtumia, avustamassa kirjasto- ja museotoiminnassa, tarjoamassa aikaansa ja tietämystään suunnitteluun?

Tällä kyselyllä haluamme selvittää

• Mitä hyviä toimintamalleja on jo käytössä?
  • Mikä auttaisi yhteistyössä sinua ja kumppaneitasi?

Toivomme vastauksia kuntien työntekijöiltä ja yhdistystoimijoilta.

Kyselyssä on viisi osaa:

1. Vastaajan tiedot
  2. Ilmianna hyvä toimintamalli
  3. Varoita vaaranpaikoista
  4. Mikä auttaisi?
  5. Vapaa sana

Vastaamiseen kuluu aikaa noin 10 minuuttia.

Kysely on avoinna 9.4. saakka.

Finlands Hembygdsförbund utvecklar tredje sektorns roll i planeringen och genomförandet av kulturtjänster. Vi ber kommunernas anställda och förtroendepersoner samt föreningsaktörer att anmäla sina bästa verksamhetsmodeller! Frågorna är på finska, men svaren kan även skrivas på svenska.

Kysyttävää?

Ota yhteyttä: Sini Hirvonen, suunnittelija, Suomen Kotiseutuliitto
sini.hirvonen@kotiseutuliitto.fi, puh. 045 614 0464

1. VASTAAJAN TIEDOT

Yhteystietojasi käytetään hankkeen tuloksista tiedottamiseen. Lisäksi voimme ottaa yhteyttä, kun haluamme lisätietoja toimintamallista, josta kerrot.

2. ILMIANNA HYVÄ TOIMINTAMALLI

Etsimme käyttökelpoisia malleja yhdistysten ja kuntien yhteistyölle. Mitä olette jo tehneet yhteistyössä? Mikä toimi ja miksi?

3. VAROITA VAARANPAIKOISTA

Mikä meni pieleen yhteistyössä? Mikä oli erityisen vaikeaa ja miksi? Miten kumppanuutta ei ainakaan saa toimimaan?

4. MIKÄ AUTTAISI?

Hankkeen päätteeksi on tarkoitus julkaista opas helposti käyttöön otettavista toimintamalleista. Mistä sinulle olisi erityisesti hyötyä? Mitä tietoa tarvitset, että kulttuurikumppanuus onnistuisi?

5. VAPAA SANA

Mitä haluat lisätä?