Olitko paikalla kun Helsingin keskusta pimeni 15.3.? Vastaa kyselyyn!

18.3.2017

Olitko paikalla kun Helsingin keskustassa pimeni? Pelastusalan keskusjärjestö kartoittaa kokemuksia.

Laaja sähkökatko pimensi suuren alueen Helsingin keskustassa keskiviikkoaamuna 15.3.2017. Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö SPEK kartoittaa paikalla olleiden kansalaisten kokemuksia sähkökatkosta ja sen vaikutuksista.

Mikäli sähkökatko koski sinua, SPEK on kiinnostunut kuulemaan kokemuksistasi ja niistä ajatuksista, joita katko ja sen vaikutukset herättivät.

Kysely: https://www.webropolsurveys.com/S/691151232E5A2602.par

Linkki on avoinna 31.3. asti. Tietoa kyselystä saa mielellään jakaa eteenpäin. Kyselyn tuloksia hyödynnetään tutkimuksellisesti sekä kansalaisille suunnatun ohjeistuksen ja koulutusten kehittämiseen.

Lisätietoja kyselystä antaa erityisasiantuntija Ira Pasi, ira.pasi@spek.fi

_ _ _

Suomen Pelastusalan keskusjärjestö SPEK on Suomen Kotiseutuliiton jäsen. SPEK on turvallisuuden yleishyödyllinen ja riippumaton asiantuntija, joka tuottaa tietoa erilaisissa tutkimushankkeissa, kehittää asumisen ja arjen turvallisuutta sekä kouluttaa ja vaikuttaa. Järjestö tukee myös toiminnallaan palokuntia ja muita turvallisuusalan vapaaehtoisia. Tavoitteena on, että ihmiset ja erilaiset yhteisöt osaavat ehkäistä onnettomuuksia, varautua niihin ja toimia niissä oikein.