Avustuksen hakeminen

På svenska

Seurantalojen korjausavustuksen hakuaika päättyy vuosittain 30. syyskuuta. Päätökset julkaistaan helmi-maaliskuussa. Jos korjaustyöt aloitetaan ennen avustuspäätöstä, korjaussuunnitelmista pitää pyytää ennakkotarkastuslausunto Suomen Kotiseutuliiton rakennustutkijalta ennen töiden aloittamista.

Aloita hakemuksen tekeminen tutustumalla tarkasti hakuohjeeseen:

Ohje avustuksen hakijalle (pdf)

Katso myös:
Usein kysyttyjä kysymyksiä hakemisesta ja avustuksen käytöstä

Seurantalon avustuskelpoisuuden arvioiminen

Hakemuksen jättäminen, seurantalojen korjausavustus

Hakuaika on vuosittain syyskuussa. Avustushakemus täytetään sähköisessä verkkopalvelussa. Verkkopalveluun tarvitset tunnukset, jotka kannattaa hakea hyvissä ajoin.

Sähköinen hakupalvelu

Hae tunnukset sähköiseen hakupalveluun

Hakemus (verkkopalvelusta tulostettu allekirjoitussivu) lähetetään viimeistään 30.9. (postileima) osoitteeseen:

Suomen Kotiseutuliitto
Kalevankatu 13 A

Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.

Hakemusta ei voi jättää sähköpostilla.

Hakemuksen voi erityisestä syystä jättää myös paperisella lomakkeella B:1., ks. lomakkeet-sivu⇒. Lomake on postitettava viimeistään 30.9.

Hakemuksen jättäminen, erillisavustus kuntokartoituksiin

Syyskuussa 2017 on mahdollista hakea erillisavustusta vähintään kahden seurantaloyhteisön yhteiseen kuntokartoitushankkeeseen. Lue lisää ja tulosta hakulomake täältä⇒.

Hakemusten pakolliset liitteet: Hakemukseen on liitettävä yhteisön toimintaan, korjaushankkeeseen ym. liittyviä asiakirjoja sekä valokuvia. Lue hakuohje tarkasti.

Liitteet ja kuvat lähetetään sähköisessä hakujärjestelmässä. Tarvittaessa niitä voi lähettää myös sähköpostilla seurantalot (at) kotiseutuliitto.fi (viestin liitteenä, ei tekstikentässä) tai postitse (max. 5-10 kpl. Ei muistitikkuja, ei cd/dvd-levyjä). Älä lähetä alkuperäisiä asiakirjoja. Emme palauta liitteitä.

Ritvalan nuorisoseurantaloa on korjattu
seurantalojen korjausavustuksen turvin.